Vallomás a hűségről

2011.01.27. 22:31

Mielőtt elkezdenénk a gólkirály életét feldolgozni, álljon itt egyik nyilatkozatának leghíresebb részlete. Ez a pár mondat mindent elmond arról a kötődésről, amit egy labdarúgó érzehet csapata iránt. Ezt hívják klubhűségnek, ami sajnos mára szinte teljesen kihalóban lévő fogalom. Tanuljunk belőle és emlékezzünk:

 

„Soha nem kívántam máshova igazolni. Nem tagadom, a fejemben megfordult, mi lenne, ha másutt is kipróbálnám, mire vagyok képes. Csak a gondolat erejéig jutottam el, s talán ez nem bűn. Ha egy rövidke időre elbizonytalanodtam, az csakis a külföldi ajánlat lehetett, de pillanatok alatt elhessegettem a gondolatot, mert engem ide köt minden. A gyermekkor, a barátok, az újpesti utcák és a Megyeri úti stadion. Most megkérdezhetné bárki, hogy nem bántam-e meg ezt a hűséget. Nyugodt szívvel állíthatom, nem.”

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szuszaferenc.blog.hu/api/trackback/id/tr352619386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása